tirsdag 23. september 2008

Tirsdag 23.09.08

Idag laget vi blogg på skolen.
Yes.
Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal skrive.
Jeg har hatt en blogg fra før, men det ble lite brukt for å være ærlig.
Men, jeg vet egentlig ikke helt hva som er meningen, men det finner jeg vel ut senere når
vi har blogget litt.
Men etter hva jeg har skjønt er meningen at vi skal kunne lese hverandres innlegg, og kunne fortsette å skrive og/eller lese etter at vi sluttet på skolen, slik at vi kan fortsette bloggingen.
Og vi i klassen/andre/alle kan lese hverandres innlegg og lære av hverandre.
Men jeg tror dette kommer til å bli en skoleting, fordi det å legge ut mine følelser/tanker på internett er litt kleint føler jeg, selv om jeg har hatt en blogg før, tror egentlig jeg har den enda, lurer på åssen man sletter den.

Jeg vil ha venner, anyone?


Marita

Ingen kommentarer: